Kauppa

Liikaa reklamaatioita, asiakaspalvelu ruuhkautuu ja asiakkaiden suositteluja on vaikea saada? Miksi asiakkaat eivät olekaan niin tyytyväisiä kuin haluaisimme ja joudumme paikkaamaan sitä myynnin tai markkinoinnin keinoin?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 2. osa, jossa sukelletaan syvemmin asiakastyytyväisyyteen ja sen merkitykseen yrityksen menestymisen kannalta. Miten kaikki loppujen lopuksi kulminoituukaan siihen, pystytkö kohtaamaan asiakkaidesi toiveet ja ajattelevatko asiakkaat sinusta hyvää?

Luennon kesto: 1,5 h

 

Katsopa tämä!

Luennolla käsiteltävät teemat:

  • Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää brändin kannalta?
  • Mistä asiakastyytyväisyys rakentuu?
  • Miten tyytymätön asiakas voi jopa toimia brändin kilpailijana?
  • Miten asiakastyytyväisyyttä voi mitata? Case SporttiRakki
  • Millä keinoilla loistava asiakastyytyväisyys saavutetaan?
  • Mahdollisia kompastuskiviä, joita kannattaa yrittää välttää, kun tähdätään korkeaan asiakastyytyväisyyteen

 

Soveltuu sinulle, mikäli:

  • Et oikein tiedä, miten asiakastyytyväisyys vaikuttaa yrityksesi toimintaan tai et osaa arvioida tai mitata sitä
  • Haluat saada vinkkejä siihen, miten osaisit aloittelevana yrittäjänä heti alusta alkaen huomioida asiakastyytyväisyyden ja siihen liittyvät asiat
  • Kaipaat vinkkejä asiakastyytyväisyyden parantamiseen

 

Näin näet luennon!

  1. Tilaa joko tämä luento yksittäin tai edullisemmalla tarjoushinnalla yhdessä brändiluennon kanssa. Huom! Tämä luento suositellaan katsottavaksi vasta, kun olet ensin katsonut brändiluennon, jossa annetaan teoreettinen viitekehys myös tälle luennolle.
  2. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen yhteydessä suoran katselulinkin ja ohjeet – luento on katsottavissasi 12 kk ajan niin monta kertaa kuin haluat
  3. Katselusivulta saat ladattua myös luentomateriaalin itsellesi pdf-muodossa sekä pohdintatehtävät, joilla voit analysoida oman brändisi asiakastyytyväisyyttä luennon pohjalta

 

Luennoitsija

Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.

Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen. Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin. Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä. Konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.

Lue lisää

3 arviota tuotteelle Luento 2: 100 %:in asiakastyytyväisyys

  1. Ville V.

    Tykkäsin luennosta! Sain jopa sanotusta sille, mitä olen ehkä omassa päässäni jo osittain yrittäjänä pohtinut mutta on jäänyt vähän puolitiehen kaikkien muiden kiireiden keskellä. Sain luennosta puhtia yritykseni asiakastyytyväisyysasioihin perehtymiseen tarkemmin.

  2. Sirpa

    Tykkäsin erityisesti koska luennolla käsiteltiin selkeiden esimerkkien kautta asiakastyytyväisyyden rakentumista. Sain ideoita siihen, miten voisin viedä oman yritykseni osalta asiakastyytyväisyyttä eteenpäin. Luento siis haastoi miettimään omaa toimintaa hieman uudessa valossa. Kiitos siitä!

  3. Katariina L.

    Kuuntelin molemmat luennot mutta erityismaininta tälle asiakastyytyväisyysasialle, jotenkin nyt tämän luennon kautta ymmärsin miten tärkeä asia se oikeasti yritykseni kannalta onkaan ja miten voisin sitä omalla kohdallani kehittää ja mitata.

Lisää arvio

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *