Inspiroidun siitä, että saan auttaa yrittäjiä ja yrityksiä menestymään.

Mielikuvat
Asiakas
Menestys

Haluan löytää yrittäjän kanssa yhdessä sellaiset eväät, joilla yritys voi ponnistaa menestyksekkäästi vuosia eteenpäin.

Analysointi, ideointi ja ratkaisujen löytäminen yhdessä yrittäjän kanssa on kuin palapelin rakentamista, jossa jokaisen palan löytäminen ja paikoilleen laittaminen tuo suurta iloa.

Minulle jokainen brändiprojekti on yhtä inspiroiva ja innostava kuin omien brändieni kehittäminen.

Olen itse toimitusjohtaja, brändistrategi, markkinoinnin konsultti, koira-alan startup-yrittäjä ja verkkokauppias, joten minulla on jatkuvasti kädet savessa omien brändien kehittämisen kanssa, mikä antaa valtavasti potkua myös asiakasprojekteihin. 

Tutki tarkemmin omaa osaamisprofiiliani

ROOLIT

Monta omaa brändiä

  • Omistaja, CEO, Brändikorjaamo Välkky / Dogomo Oy
  • Brändi- ja markkinointikonsultti ja mentori
  • Omistaja ja palvelujohtaja sekä verkkokauppias sporttirakki.fi
  • Omistaja ja verkkokauppias joyofdogsports.fi


TAUSTAA

Vahva kokemuspohja

  • Olen työskennellyt aiemmin markkinointipäällikkönä ja erilaisissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä niin suomalaisissa kuin kansainvälisissäkin yrityksissä
  • Kehittänyt täysin uudenlaisen ja menestyksekkään nettipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen
  • Kehittänyt kotimaisen #koiraurheilunilo®-tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt malliston myös kansainväliseen verkkokauppamyyntiin
  • Ollut mukana verkkopalvelujen kehityksessä vuodesta 1998 lähtien
  • Sekä B2B- että B2C-konsultointia
  • Käyn pitämässä luentoja ja sparraustilaisuuksia oppilaitoksissa ja tapahtumissa yrittäjyydestä ja palveluiden kehittämisestä

KOULUTUS & TUNNUSTUKSET

Vahva taitopohja

  • Filosofian maisteri, FM (2006, pohjoismaiset kielet ja markkinointi)
  • Yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto 2018
  • Markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto 2014
  • Copywriterin tutkinto 2012
  • Markkinointi-instituutin ”Vuoden tunnistettavin muutos” -kilpailun voittaja 2012: näkyvin muutos oman toiminnan ja sitä kautta työympäristön tuloksellisessa kehittämisessä
  • Vuoden Yrittäjä 2022 (Isonkyrön Yrittäjät)

OSAAMINEN & INTRESSIT

Mielenkiinnon kohteet

  • Brändit ja brändin rakentaminen
  • Mielikuvien valjastaminen voitoksi
  • Asiakkuudet ja asiakastyytyväisyys
  • Kuvallinen ja sanallinen markkinointiviestintä
  • Digimarkkinointi
  • Verkkopalvelut, -kaupat ja -sivustot
  • Vapaa-aikana koirat ja koiraharrastukset (mm. lampaiden paimennus) ja vaellusmatkailu, liikunta ja luontoelämykset

Brändityössä minulle on tärkeintä rehellisyys asiakkaita ja omaa toimintaa kohtaan – vain silloin voi yritys voittaa. Pikavoitot kun harvoin kuuluvat menestyksekkääseen brändiin.

Heidi, Brändistrategi

Asiakkailta

  • Työskentely Heidin kanssa oli sujuvaa, tehokasta ja todella saimme aikaan sen, mitä lähdimme tavoittelemaan. Voin suositella lämpimästi! Olen saanut myös motivaatiota suunnitelmien toteuttamiseen ja jokainen sparrauskerta on tuonut uusia ajatuksia sekä virittänyt jo olemassa olevaa toimintaa eri suuntaan. On todella arvokasta, että ammattilainen sparraa ulkopuolisen silmin ja pystyy lainaamaan ikään kuin hänen näkökulmaa myös yrittäjälle. Heidi myös kuuntelee sparrattavaa ja osaa suhteuttaa tulevat toimenpiteet sen mukaan, mikä on realistisin tapa edetä ja tehokkainta siinä hetkessä. Olen todella kiitollinen sparrista ja konsultoinnista!
    Minna Anttila
    Individual Insight, Minna Anttila
  • Olemme tehneet markkinointiyhteistyötä Heidin kanssa jo usean vuoden ajan. Käytännössä Heidi on pienen yrityksemme ulkoistettu ’markkinointiosasto’, ja yhteistyömme on muovautunut vuosien varrella niin kiinteäksi, että Heidi on jo melkein osa meidän tiimiä. Kuten yrityksissä yleensäkin, näemme oman toimintamme sisältä päin emmekä osaa asettua palvelujamme tarvitsevan yrittäjän asemaan. Heidi on tuonut meille uutta näkemystä siitä, miten asiakkaat näkevät meidät ja minkälaiset seikat vaikuttavat heidän ostokäyttäytymiseensä. Heidin asiantuntemus korostuu erityisesti sähköisten kanavien valinnassa – miten valita oikeat kanavat halutulle kohderyhmälle. Suosittelemme lämpimästi ottamaan Heidi mukaan yrityksen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen.
    Eija Majuri
    Tilipalvelu Profitas, Eija Majuri
  • Milka Tauru
    Brändikonsultointi auttoi selkeyttämään omaa visiota tulevaisuudesta ja antoi konkreettisia käytännön keinoja, joilla tämän unelman saavuttaminen mahdollistuu. Aiemmin sekavalta tuntunut kokonaisuus on nyt hyvin jäsennelty paketti. Matka menestykseen voi alkaa! Lämmin kiitos!
    Milka Tauru
    Milka Tauru
  • Maria Matilainen
    Heidin sparraus oli raikas tuulahdus omaan työhöni yrittäjänä. Markkinoinnin ammattilaisena Heidi näki nopeasti, millä tavalla omaa osaamistani voisi kehittää ja miten muuttaa osaaminen myös asiakkaan näkökulmasta selkeiksi tuotteiksi. Heidi uskaltaa sanoa rohkeasti myös sen, mikä ei toimi. Heidin innostava olemus, vahva ammattitaito, nopea kyky suunnitella, laskea ja antaa vinkkejä olivat juuri sitä mitä tarvitsin. Puolen päivän mittaisessa sparrauksessa ehdimme paljon ja sain konsultoinnista paljon enemmän kuin osasin odottaa.
    Maria Matilainen
    Maria Matilainen
  • Suunniteltiin Heidin kanssa brändäystä ja markkinointimateriaaleja yritykselleni. Oli ilo sparrailla ihmisen kanssa, jolla on heti visuaalinen näkemys lopputuloksesta. Asiat hoitui sovitussa ajassa ja tekeminen oli tehokasta. Käytän Heidin palveluita varmasti myös jatkossa ja suosittelen muillekin!
    Elina Rantamäki, VILLAge Villapatjat

Näkyvillä

Omat brändit tv:ssä
MTV3: Viiden jälkeen & Kymmenen uutiset 9.3.2023
2023
Omat brändit printissä ja digissä
Kauppalehti 2.3.2021 & 26.3.2022, Kauppalehti Optio 5/2022, MTV verkkojulkaisu 10.3.2023, Ilkka-Pohjalaisen etusivu 31.10.2022
2021-2023
Vuoden yritys 2022
Suomen Yrittäjien alaisen paikallisyhdistyksen Isonkyrön Yrittäjien Vuoden yritys -palkinto
2022
Vuoden tunnistettavin muutos
Markkinointi-instituutti, Heidi finalisti ja voittaja
2012