UUTTA!
Välkky-luentosarja jokaiselle yrittäjälle ja brändinrakentajalle!

Nyt nopean tutustujan pakettihintaan yhteensä vain 99 €

LUENTO 1

Brändillä tulos tai ulos – miten mielikuvat ratkaisevat yrityksesi menestyksen?

Teemoja

  • Mikä brändi on ja miksi se on tärkeä?
  • Miten hyvää brändityötä tehdään, eli miten brändi rakennetaan käytännössä?
  • Mistä tietää, että brändityö on onnistunut?
  • Mitä hyötyä brändistä on strategisesti?
  • Mihin sudenkuoppiin voi brändityössä kompastua?
  • Ja mitkä ovat yleisimpiä ongelmia brändin rakennuksen eri osa-alueilla?

Sisältää:

  • 1,5 h videoluento
  • Materiaali ladattavissa pdf-muodossa
  • Erilliset pohdintatehtävät

Miksei uuden yrityksen liiketoiminta lähtenytkään ihan niin lentoon kuin olisi toivonut? Miksi asiakkailla on kummallisia käsityksiä yrityksen toiminnasta, vaikka teemme markkinoinnissa ”kaiken oikein”? Mistä tietää, että brändillä on hyvät lähtökohdat onnistua, entä mikä voi siinä mennä pieleen?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 1. osa, jossa sukelletaan brändin maailmaan. Mitä se oikein tarkoittaa ja miksi meidän yrittäjien ja markkinointipäättäjien pitäisi kaikkien olla siitä niin kiinnostuneita? Miksi se todellisuudessa määrittää yritystemme menestyksen ja tulevaisuuden?

Luennon kesto: 1,5 h

Mielikuvat määrittävät menestyksen.

Myyntiä on helppo saada, mutta pitkässä juoksussa asiakastyytyväisyys on ainut asia, mikä mittaa yrityksesi onnistumisen.

LUENTO 2

100 %:in asiakastyytyväisyys & reklamaatioprosentti alle promillen – miten ne saavutetaan?

Teemoja

  • Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää brändin kannalta?
  • Mistä asiakastyytyväisyys rakentuu?
  • Miten tyytymätön asiakas voi jopa toimia brändin kilpailijana?
  • Miten asiakastyytyväisyyttä voi mitata? Case SporttiRakki
  • Millä keinoilla loistava asiakastyytyväisyys saavutetaan?
  • Mahdollisia kompastuskiviä, joita kannattaa yrittää välttää, kun tähdätään korkeaan asiakastyytyväisyyteen

Sisältää:

  • 1,5 h videoluento
  • Materiaali ladattavissa pdf-muodossa
  • Erilliset pohdintatehtävät

Liikaa reklamaatioita, asiakaspalvelu ruuhkautuu ja asiakkaiden suositteluja on vaikea saada? Miksi asiakkaat eivät olekaan niin tyytyväisiä kuin haluaisimme ja joudumme paikkaamaan sitä myynnin tai markkinoinnin keinoin?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 2. osa, jossa sukelletaan syvemmin asiakastyytyväisyyteen ja sen merkitykseen yrityksen menestymisen kannalta. Miten kaikki loppujen lopuksi kulminoituukaan siihen, pystytkö kohtaamaan asiakkaidesi toiveet ja ajattelevatko asiakkaat sinusta hyvää?

Huom! Tämä luento suositellaan katsottavaksi vasta brändiluennon jälkeen.

Luennon kesto: 1,5 h


Yrittäjien palautteita luennoista

”Ihan todella innostavasti kerrottu asiat ja luennosta sai todella intoa lisää oman yrityksen brändin rakentamiseen! Esimerkit oli todella havainnollistavia ja selkeytti dioja todella paljon. Myös esimerkit piti luennon koko ajan kiinnostavana. Ajattelin luentoa aloittaessa, että kuuntelen vain osan, mutta en malttanut lopettaa, joten kuuntelin luennon kokonaan. Luennossa olevat kysymykset oli todella hyviä. Pisti miettimään omaa toimintaa ja oman yrityksen brändiä uudella tavalla. Sain luennosta irti paljon enemmän mitä osasin odottaa!”

Jenna Knuutinen

”Olen parhaillaan suunnittelemassa yritykseni perustamista. Sain luennoilta mietittäväksi tosi paljon hyviä ja konkreettisia asioita, joissa riittää pitkäksi aikaa pureskeltavaa, pohdittavaa ja tutkittavaa. Kirkastivat omia ajatuksia/suunnitelmia: olemassa olevat ajatukset jäsentyivät ja saivat nimen. Pohdintatehtävät olivat tosi hyvä lisä! Kaiken kaikkiaan hyvät luennot täynnä pohdittavaa asiaa!”

Kaisa K.

”Tämä luentopaketti pitäisi olla pakollinen kaikille uusille yrittäjille! Miten paljon säästyisikään aikaa turhien ja väärien valintojen tekemisessä silloin. Todella kattava paketti joka haastaa pohtimaan asioita erityisesti asiakkaan roolista käsin. Todellakin täyttä asiaa! Ja erityismaininta pohdintatehtävistä jotka auttoivat vetämään yhteen välillä jopa villisti laukanneita omia ajatuksia luentojen jälkeen.”

Päivi P.

Luennoitsija

Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.

Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen. Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin. Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä. Toimii valtakunnallisesti ELY:n tarjoamien yritysten kehittämispalveluiden vastuuasiantuntijana ja konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.

Tilaa Välkky-luennot!

OTA YHTEYTTÄ!

CEO, brändistrategi
Heidi Hendrell
045 6696799
[email protected]
61500, Isokyrö