

Luento 1 - 1,5 h
Brändillä tulos tai ulos - miten mielikuvat ratkaisevat yrityksesi menestyksen? 69 €
Luento 2 - 1,5 h
100 %:in asiakas-tyytyväisyys & reklamaatio-prosentti alle promillen – miten ne saavutetaan? 69 €
Tuplaluennot 1 + 2 - 3 h
Nämä molemmat luennot yhdessä 99 €

Luennoista sanottu

Mielikuvat määrittävät menestyksen. Myyntiä on helppo saada, mutta pitkässä juoksussa asiakastyytyväisyys on ainut asia, mikä mittaa yrityksesi onnistumisen.

Luento 1: Brändillä tulos tai ulos
Miten pelkästään mielikuvat ratkaisevat yrityksesi tulevan menestyksen?
- Mikä brändi on ja miksi se on tärkeä?
- Miten hyvää brändityötä tehdään, eli miten brändi rakennetaan käytännössä?
- Mistä tietää, että brändityö on ollut onnistunutta?
- Mitä hyötyä brändistä on strategisesti?
- Mihin sudenkuoppiin ei kannata kompastua?
- Mitkä ovat yleisimmät ongelmat ja mokat brändin rakennuksessa?
Miksei uuden yrityksen liiketoiminta lähtenytkään ihan niin lentoon kuin olisi toivonut? Miksi asiakkailla on kummallisia käsityksiä yrityksen toiminnasta, vaikka teemme markkinoinnissa ”kaiken oikein”? Mistä tietää, että brändillä on hyvät lähtökohdat onnistua, entä mikä voi siinä mennä pieleen?
Brändiä käsittelevän luentosarjan 1. osa, jossa sukelletaan brändin maailmaan. Mitä se oikein tarkoittaa ja miksi meidän yrittäjien ja markkinointipäättäjien pitäisi kaikkien olla siitä niin kiinnostuneita? Miksi se todellisuudessa määrittää yritystemme menestyksen ja tulevaisuuden?
- Luennon kesto: 1,5 h
- Sisältää lisäksi materiaalin ladattavassa pdf-muodossa sekä erilliset pohdintatehtävät

Luento 2: 100 %:in asiakastyytyväisyys
100 %:in asiakastyytyväisyys ja alle promillen reklamaatioprosentti - miten?
- Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää brändin kannalta?
- Mistä asiakastyytyväisyys rakentuu?
- Miten tyytymätön asiakas voi jopa toimia brändin kilpailijana?
- Miten asiakastyytyväisyyttä voi mitata? Case SporttiRakki
- Millä keinoilla loistava asiakastyytyväisyys saavutetaan?
- Mahdolliset kompastuskivet, joita kannattaa yrittää välttää, kun tähdätään korkeaan asiakastyytyväisyyteen
Liikaa reklamaatioita, asiakaspalvelu ruuhkautuu ja asiakkaiden suositteluja on vaikea saada? Miksi asiakkaat eivät olekaan niin tyytyväisiä kuin haluaisimme ja joudumme paikkaamaan sitä myynnin tai markkinoinnin keinoin?
Brändiä käsittelevän luentosarjan 2. osa, jossa sukelletaan syvemmin asiakastyytyväisyyteen ja sen merkitykseen yrityksen menestymisen kannalta. Miten kaikki loppujen lopuksi kulminoituukaan siihen, pystytkö kohtaamaan asiakkaidesi toiveet ja ajattelevatko asiakkaat sinusta hyvää?
Huom! Tämä luento suositellaan katsottavaksi vasta brändiluennon jälkeen.
- Luennon kesto: 1,5 h
- Sisältää lisäksi materiaalin ladattavassa pdf-muodossa sekä erilliset pohdintatehtävät

Luennoitsija
Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.
- Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen.
- Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin.
- Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä.
- Konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.