UUTTA!
Välkky-luentosarja yrittäjälle ja brändinrakentajalle!

Nyt pakettihintaan yhteensä vain 99 €

LUENTO 1

Brändillä tulos tai ulos – miten mielikuvat ratkaisevat yrityksesi menestyksen?

Teemoja

  • Mikä brändi on ja miksi se on tärkeä?
  • Miten hyvää brändityötä tehdään, eli miten brändi rakennetaan käytännössä?
  • Mistä tietää, että brändityö on onnistunut?
  • Mitä hyötyä brändistä on strategisesti?
  • Mihin sudenkuoppiin voi brändityössä kompastua?
  • Ja mitkä ovat yleisimpiä ongelmia brändin rakennuksen eri osa-alueilla?

Sisältää:

  • 1,5 h videoluento
  • Materiaali ladattavissa pdf-muodossa
  • Erilliset pohdintatehtävät

Miksei uuden yrityksen liiketoiminta lähtenytkään ihan niin lentoon kuin olisi toivonut? Miksi asiakkailla on kummallisia käsityksiä yrityksen toiminnasta, vaikka teemme markkinoinnissa ”kaiken oikein”? Mistä tietää, että brändillä on hyvät lähtökohdat onnistua, entä mikä voi siinä mennä pieleen?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 1. osa, jossa sukelletaan brändin maailmaan. Mitä se oikein tarkoittaa ja miksi meidän yrittäjien ja markkinointipäättäjien pitäisi kaikkien olla siitä niin kiinnostuneita? Miksi se todellisuudessa määrittää yritystemme menestyksen ja tulevaisuuden?

Luennon kesto: 1,5 h

Yrittäjien palautteita luennoista

Kaisa K.

Hyviä, konkreettisia vinkkejä

Olen parhaillaan suunnittelemassa yritykseni perustamista. Sain luennoilta mietittäväksi tosi paljon hyviä ja konkreettisia asioita, joissa riittää pitkäksi aikaa pureskeltavaa, pohdittavaa ja tutkittavaa. Kirkastivat omia ajatuksia/suunnitelmia: olemassa olevat ajatukset jäsentyivät ja saivat nimen. Pohdintatehtävät olivat tosi hyvä lisä! Kaiken kaikkiaan hyvät luennot täynnä pohdittavaa asiaa!

Päivi P.

Pitäisi olla pakollinen uusille yrittäjille

Tämä luentopaketti pitäisi olla pakollinen kaikille uusille yrittäjille! Miten paljon säästyisikään aikaa turhien ja väärien valintojen tekemisessä silloin. Todella kattava paketti joka haastaa pohtimaan asioita erityisesti asiakkaan roolista käsin. Todellakin täyttä asiaa! Ja erityismaininta pohdintatehtävistä jotka auttoivat vetämään yhteen välillä jopa villisti laukanneita omia ajatuksia luentojen jälkeen.

Jenna Knuutinen

Sain luennosta irti paljon enemmän mitä osasin odottaa

Ihan todella innostavasti kerrottu asiat ja luennosta sai todella intoa lisää oman yrityksen brändin rakentamiseen! Esimerkit oli todella havainnollistavia ja selkeytti dioja todella paljon. Myös esimerkit piti luennon koko ajan kiinnostavana. Ajattelin luentoa aloittaessa, että kuuntelen vain osan, mutta en malttanut lopettaa, joten kuuntelin luennon kokonaan. Luennossa olevat kysymykset oli todella hyviä. Pisti miettimään omaa toimintaa ja oman yrityksen brändiä uudella tavalla. Sain luennosta irti paljon enemmän mitä osasin odottaa!

Terhi

Sain apua tulevan brändini pohtimiseen

Aivan loistojuttu, että löysin tämän luennon! Olen vasta yrittäjäurani alkutaipaleella mutta sain luennosta mahtavasti apuja juuri tähän vaiheeseen kun mietin tulevaa brändiäni ja sitä, millaiseksi haluaisin sen muodostuvan. Iso kiitos siis luennosta!

Kaisa K.

Sain monia hyviä vinkkejä!

Aivan todella hyvää asiaa tällä luennolla! Tykkäsin todella paljon miten luennolla käsiteltiin ylipäätään brändiä ja sen merkitystä yrityksen tulevaisuuden kannalta. Sain monia hyviä vinkkejä!

Sirpa

Luento haastoi miettimään

Tykkäsin erityisesti koska luennolla käsiteltiin selkeiden esimerkkien kautta asiakastyytyväisyyden rakentumista. Sain ideoita siihen, miten voisin viedä oman yritykseni osalta asiakastyytyväisyyttä eteenpäin. Luento siis haastoi miettimään omaa toimintaa hieman uudessa valossa. Kiitos siitä!

Suvi S.

Eipä sitä olisi voinut paremmin sanoa

Luentoja kuunnellessa tuli välillä sellainen tunne, että eipä sitä olisi voinut paremmin sanoa. Tai pikemminkin se että miksen koskaan kuullut tai kukaan puhunut asioista näin kun itse aloitin yrittäjänä joitakin vuosia takaperin. Olisin osannut heti ymmärtää paljon paremmin sitä mihin pitäisi aikaa ja rahaa markkinoinnissa ja yrityksen kehittämisessä käyttää. Todellakin voin siis suositella!

Tanja

Aivan mahtava luentosetti!

Aivan mahtava luentosetti kyllä tämä! Paljon olen markkinoinnin materiaaleja itsekin kahlannut mutta Heidin tapa yksinkertaistaa asioita ja nostaa esiin juuri ne tärkeimmät niin tykkäsin siitä kovasti. Voisin kuvitella että moni voi olla hukkaamatta resursseja ja aikaansa vääriin asioihin kunhan vain kuuntelee nämä luennot ensin. Ja toisaalta sitten yhtä lailla voi haastaa itseään miettimään asioita vähän eri kantilta kuin aiemmin. Luennoilla tuli paljonkin asiaa mutta niiden vieminen käytäntöön ei olekaan ihan yksinkertaista mutta eipä markkinoinnissa muutenkaan mikään ole. ?  Ja ainahan sitten siihenkin on lisää apua tarjolla.

Mielikuvat määrittävät menestyksen.

Myyntiä on helppo saada, mutta pitkässä juoksussa asiakastyytyväisyys on ainut asia, mikä mittaa yrityksesi onnistumisen.

LUENTO 2

100 %:in asiakastyytyväisyys & reklamaatioprosentti alle promillen – miten ne saavutetaan?

Teemoja

  • Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää brändin kannalta?
  • Mistä asiakastyytyväisyys rakentuu?
  • Miten tyytymätön asiakas voi jopa toimia brändin kilpailijana?
  • Miten asiakastyytyväisyyttä voi mitata? Case SporttiRakki
  • Millä keinoilla loistava asiakastyytyväisyys saavutetaan?
  • Mahdollisia kompastuskiviä, joita kannattaa yrittää välttää, kun tähdätään korkeaan asiakastyytyväisyyteen

Sisältää:

  • 1,5 h videoluento
  • Materiaali ladattavissa pdf-muodossa
  • Erilliset pohdintatehtävät

Liikaa reklamaatioita, asiakaspalvelu ruuhkautuu ja asiakkaiden suositteluja on vaikea saada? Miksi asiakkaat eivät olekaan niin tyytyväisiä kuin haluaisimme ja joudumme paikkaamaan sitä myynnin tai markkinoinnin keinoin?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 2. osa, jossa sukelletaan syvemmin asiakastyytyväisyyteen ja sen merkitykseen yrityksen menestymisen kannalta. Miten kaikki loppujen lopuksi kulminoituukaan siihen, pystytkö kohtaamaan asiakkaidesi toiveet ja ajattelevatko asiakkaat sinusta hyvää?

Huom! Tämä luento suositellaan katsottavaksi vasta brändiluennon jälkeen.

Luennon kesto: 1,5 h


Luennoitsija

Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.

Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen. Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin. Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä. Toimii valtakunnallisesti ELY:n tarjoamien yritysten kehittämispalveluiden vastuuasiantuntijana ja konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.


Tilaa Välkky-luennot!

OTA YHTEYTTÄ!

CEO, brändistrategi
Heidi Hendrell
045 6696799
[email protected]
61500, Isokyrö