Kauppa

Miksei uuden yrityksen liiketoiminta lähtenytkään ihan niin lentoon kuin olisi toivonut? Miksi asiakkailla on kummallisia käsityksiä yrityksen toiminnasta, vaikka teemme markkinoinnissa ”kaiken oikein”? Mistä tietää, että brändillä on hyvät lähtökohdat onnistua, entä mikä voi siinä mennä pieleen?

Brändiä käsittelevän luentosarjan 1. osa, jossa sukelletaan brändin maailmaan. Mitä se oikein tarkoittaa ja miksi meidän yrittäjien ja markkinointipäättäjien pitäisi kaikkien olla siitä niin kiinnostuneita? Miksi se todellisuudessa määrittää yritystemme menestyksen ja tulevaisuuden?

Luennon kesto: 1,5 h

 

Katsopa tämä!

 

Luennolla käsiteltävät teemat:

  • Mikä brändi on ja miksi se on tärkeä?
  • Miten hyvää brändityötä tehdään, eli miten brändi rakennetaan käytännössä?
  • Mistä tietää, että brändityö on onnistunut?
  • Mitä hyötyä brändistä on strategisesti?
  • Mihin sudenkuoppiin voi brändityössä kompastua?
  • Ja mitkä ovat yleisimpiä ongelmia brändin rakennuksen eri osa-alueilla?

 

Soveltuu sinulle, mikäli:

  • Toivot kuulevasi vinkkejä, miten sinun tulisi aloittavana yrittäjänä huomioida brändiasiat
  • Pohdiskelet, miten yrityksesi mielikuvaa saisi muutettua positiivisemmaksi, jotta se näkyisi myynnin ja yrityksen kasvuna?
  • Olet kiinnostunut brändeistä ja niiden merkityksestä

 

Näin näet luennon!

  1. Tilaa joko tämä luento yksittäin tai edullisemmalla tarjoushinnalla yhdessä asiakastyytyväisyydestä kertovan luennon kanssa
  2. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen yhteydessä suoran katselulinkin ja ohjeet – luento on katsottavissasi 12 kk ajan niin monta kertaa kuin haluat
  3. Katselusivulta saat ladattua myös luentomateriaalin itsellesi pdf-muodossa sekä pohdintatehtävät, joilla voit analysoida oman brändisi nykytilaa luennon pohjalta

 

Luennoitsija

Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.

Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen. Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin. Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä. Konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.

Lue lisää

3 arviota tuotteelle Luento 1: Brändillä tulos tai ulos

  1. Kaisa K.

    Aivan todella hyvää asiaa tällä luennolla! Tykkäsin todella paljon miten luennolla käsiteltiin ylipäätään brändiä ja sen merkitystä yrityksen tulevaisuuden kannalta. Sain monia hyviä vinkkejä!

  2. Piia

    Yrittäjäkollegani suositteli tätä luentoa minulle kuunneltavaksi kun juttelimme yrityksen alkuvaiheen haasteista ja siitä miten saada rakennettua vahvat pohjat yritystoiminnalle. Sain ihan uusia oivalluksia luennon kautta, jota en ollut osannut ajatella aiemmin!

  3. Terhi

    Aivan loistojuttu, että löysin tämän luennon! Olen vasta yrittäjäurani alkutaipaleella mutta sain luennosta mahtavasti apuja juuri tähän vaiheeseen kun mietin tulevaa brändiäni ja sitä, millaiseksi haluaisin sen muodostuvan. Iso kiitos siis luennosta!

Lisää arvio

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *