Ale!

TUPLALUENTO (1 & 2): Brändi ja asiakastyytyväisyys

(6 tuotearviota)

99,00  sis. alv 24 %

Luentosarjan osat 1 & 2: ”Brändillä tulos tai ulos” sekä ”100 %:in asiakastyytyväisyys”

Tuotetunnus (SKU): luentopaketti

Kuvaus

Miksei uuden yrityksen liiketoiminta lähtenytkään ihan niin lentoon kuin olisi toivonut? Mistä tietää, että brändillä on hyvät lähtökohdat onnistua, entä mikä voi siinä mennä pieleen? Entä jos tuleekin liikaa reklamaatioita ja asiakkaat eivät olekaan niin tyytyväisiä kuin haluaisimme ja joudumme paikkaamaan sitä myynnin tai markkinoinnin keinoin?

Brändin rakentamista käsittelevän luentosarjan osat 1 ja 2 nyt yhdessä edullisempana tarjouspakettina! Luennoilla sukelletaan siihen, mitä brändi oikein tarkoittaa ja miksi meidän yrittäjien ja markkinointipäättäjien pitäisi kaikkien olla siitä niin kiinnostuneita? Miksi se todellisuudessa määrittää yritystemme menestyksen ja tulevaisuuden? Ja miten kaikki loppujen lopuksi kulminoituukaan siihen, pystytkö kohtaamaan asiakkaidesi toiveet ja ajattelevatko asiakkaat sinusta hyvää?

Luentojen kesto: 1,5 h + 1,5 h eli yhteensä 3 h  

 

Brändiluennolla käsiteltävät teemat:

  • Mikä brändi on ja miksi se on tärkeä?
  • Miten hyvää brändityötä tehdään, eli miten brändi rakennetaan käytännössä?
  • Mistä tietää, että brändityö on onnistunut?
  • Mitä hyötyä brändistä on strategisesti?
  • Mihin sudenkuoppiin voi brändityössä kompastua?
  • Ja mitkä ovat yleisimpiä ongelmia brändin rakennuksen eri osa-alueilla?

 

Asiakastyytyväisyysluennon teemat:

  • Miksi asiakastyytyväisyys on niin tärkeää brändin kannalta?
  • Mistä asiakastyytyväisyys rakentuu?
  • Miten tyytymätön asiakas voi jopa toimia brändin kilpailijana?
  • Miten asiakastyytyväisyyttä voi mitata? Case SporttiRakki
  • Millä keinoilla loistava asiakastyytyväisyys saavutetaan?
  • Mahdollisia kompastuskiviä, joita kannattaa yrittää välttää, kun tähdätään korkeaan asiakastyytyväisyyteen

 

 

Luentopaketti soveltuu sinulle, mikäli:

  • Toivot kuulevasi vinkkejä, miten sinun tulisi aloittavana yrittäjänä huomioida brändiasiat
  • Pohdiskelet, miten yrityksesi mielikuvaa saisi muutettua positiivisemmaksi, jotta se näkyisi myynnin ja yrityksen kasvuna?
  • Olet kiinnostunut brändeistä ja niiden merkityksestä
  • Et oikein tiedä, miten asiakastyytyväisyys vaikuttaa yrityksesi toimintaan tai et osaa arvioida tai mitata sitä
  • Kaipaat vinkkejä asiakastyytyväisyyden parantamiseen

 

Näin näet luennot!

  1. Tilaa luennot yhdessä tämän tuotteen kautta edullisemmalla tarjoushinnalla.
  2. Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen yhteydessä suoran katselulinkin ja ohjeet – luennot ovat katsottavissasi 12 kk ajan niin monta kertaa kuin haluat
  3. Katselusivulta saat ladattua myös luentomateriaalit itsellesi pdf-muodossa sekä pohdintatehtävät, joilla voit analysoida oman brändisi nykytilaa sekä asiakastyytyväisyyttä luentojen pohjalta

 

Luennoitsija

Brändikorjaamo Välkyn brändistrategi ja CEO Heidi Hendrell. Filosofian maisteri, markkinoinnin johtamisen erikoisammattitutkinto, yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto ja tekstisuunnittelijan tutkinto.

Koira-alan startup-yrittäjä, joka on kehittänyt täysin uudenlaisen menestyksekkään digipohjaisen koiraharrastuskonseptin Suomeen. Kehittänyt suositun oman kotimaisen tuotemalliston koiraharrastajille ja vienyt sen myös kansainväliseen myyntiin. Ollut mukana verkkopalveluiden kehityksessä pian 25 vuoden ajan ja toiminut monissa viestinnän ja markkinointiviestinnän asiantuntijatehtävissä, kuten huonekaluketjun markkinointipäällikkönä. Toimii valtakunnallisesti ELY:n tarjoamien yritysten kehittämispalveluiden vastuuasiantuntijana ja konsultoi suomalaisia pk-yrityksiä markkinoinnin ja asiakkuuksien kehittämisessä.

6 arviota tuotteelle TUPLALUENTO (1 & 2): Brändi ja asiakastyytyväisyys

  1. Tanja

    Aivan mahtava luentosetti kyllä tämä! Paljon olen markkinoinnin materiaaleja itsekin kahlannut mutta Heidin tapa yksinkertaistaa asioita ja nostaa esiin juuri ne tärkeimmät niin tykkäsin siitä kovasti. Voisin kuvitella että moni voi olla hukkaamatta resursseja ja aikaansa vääriin asioihin kunhan vain kuuntelee nämä luennot ensin. Ja toisaalta sitten yhtä lailla voi haastaa itseään miettimään asioita vähän eri kantilta kuin aiemmin. Luennoilla tuli paljonkin asiaa mutta niiden vieminen käytäntöön ei olekaan ihan yksinkertaista mutta eipä markkinoinnissa muutenkaan mikään ole. 😀 Ja ainahan sitten siihenkin on lisää apua tarjolla.

  2. Päivi P.

    Tämä luentopaketti pitäisi olla pakollinen kaikille uusille yrittäjille! Miten paljon säästyisikään aikaa turhien ja väärien valintojen tekemisessä silloin. Todella kattava paketti joka haastaa pohtimaan asioita erityisesti asiakkaan roolista käsin. Todellakin täyttä asiaa! Ja erityismaininta pohdintatehtävistä jotka auttoivat vetämään yhteen välillä jopa villisti laukanneita omia ajatuksia luentojen jälkeen.

  3. Suvi

    Luentoja kuunnellessa tuli välillä sellainen tunne, että eipä sitä olisi voinut paremmin sanoa. Tai pikemminkin se että miksen koskaan kuullut tai kukaan puhunut asioista näin kun itse aloitin yrittäjänä joitakin vuosia takaperin. Olisin osannut heti ymmärtää paljon paremmin sitä mihin pitäisi aikaa ja rahaa markkinoinnissa ja yrityksen kehittämisessä käyttää. Todellakin voin siis suositella!

  4. Taina S.

    Mietin pitkään, ostanko vain pelkän brändiluennon, mutta onneksi ostin koko tämän tuplaluentosetin! Kannatti todellakin koska jälkimmäinen luento auttoi vielä syventämään ymmärrystäni asiakastyytyväisyyden merkitystä kohtaan koko yritykseni toiminnan ja jopa menestymisen kannalta.

  5. Kirsti

    Oikein hyvät luennot näin yrittäjäuransa alkutaipaleella olevalle. Sain paljon ajateltavaa! 🙂 Lisäksi tykkäsin siitä miten asiat kerrottiin luennoilla. Selkeästi ja hyvin!

  6. Kaisa K. (varmistettu kirjoittaja)

    Olen parhaillaan suunnittelemassa yritykseni perustamista. Sain luennoilta mietittäväksi tosi paljon hyviä ja konkreettisia asioita, joissa riittää pitkäksi aikaa pureskeltavaa, pohdittavaa ja tutkittavaa. Kirkastivat omia ajatuksia/suunnitelmia: olemassa olevat ajatukset jäsentyivät ja saivat nimen. Pohdintatehtävät olivat tosi hyvä lisä! Kaiken kaikkiaan hyvät luennot täynnä pohdittavaa asiaa!

Lisää arvio

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Saatat myös pitää...