
Ensimmäisen oman valtakunnallisen kuluttajaverkkopalvelun olen perustanut vuonna 1998. Siitä lähtien olen elänyt ja hengittänyt viestintää, digiä ja markkinointia. Ja nyttemmin etenkin brändiä.
OMAT BRÄNDIT


SPORTTIRAKKI
#koiraurheilunilo
- Perustin SporttiRakin vuonna 2017
- Toimin palvelujohtajana ja verkkokauppiaana sekä vastaan brändin kehittämisestä ja markkinoinnista sekä myös tuotekehityksestä kokonaisuudessaan
- Kyseessä on täysin uudenlainen ja menestyksekäs nettipohjainen koiraharrastuskonsepti, sisältäen uutisia ja ilmaisartikkeleita sekä maksullisen jäsenpalvelun ja verkkovalmennuksia
- Vuonna 2019 kehitin ensimmäiset kotimaisen #koiraurheilunilo®- tuotemalliston tuotteet, jotka ovat nyt myynnissä sekä Suomessa että kansainvälisesti
- #koiraurheilunilo® on SporttiRakille rekisteröity tavaramerkki, aikoinaan vasta toisena täginä eli aihetunnisteena Suomessa
- SporttiRakki tavoittaa kuukausittain parhaimillaan 500 000 koiraharrastajaa somessa, aktiivisia seuraajia on noin 50 000
- Yhden naisen yrityksen liikevaihdon kasvu vuosittain noin +10-40 %, vuonna 2022 lv 330 000 €, arvio vuodelle 2023 on 400 000 €
- SporttiRakin ”koiraimperiumista” juttu Kauppalehdessä 2.3.2021
- SporttiRakin lelumallistosta juttu Kauppalehdessä 26.3.2022
- SporttiRakin kansainvälistymisestä juttu Ilkka-Pohjalaisen digissä (& printissä etusivulla 31.10.2022)
- Vuoden Yrittäjä 2022 -palkinto (Isonkyrön Yrittäjät)
SPORTSK9
#joyofdogsports
- Avattu alkuvuonna 2021
- Toimin verkkokauppiaana ja vastaan kansainvälisestä brändistä, myynnistä ja markkinoinnista kokonaan
- Verkkokauppa, joka myy Suomen markkinoilla menestyksekkäästi kehitettyjä tuotteita etenkin Pohjoismaihin mutta myös muualle Eurooppaan
- Lisäksi jälleenmyyntiä ulkomaille
- #joyofdogsports® on rekisteröity tavaramerkki sekä Suomessa että Euroopassa
ASIAKKAITA
Ensimmäiset asiakasprojektini markkinointiviestinnän ja digiviestinnän osalta olen tehnyt jo vuonna 1998, ollessani 17-vuotias nuori yrittäjä. Sittemmin olen auttanut lukuisia yrittäjiä ja yrityksiä selkeyttämään heidän viestiään, uudistamaan heidän verkkopalveluitaan ja modernisoimaan brändiään ja markkinointiviestintäänsä. Asiakkaitani löytyy mm. it-alan, kauneudenhoidon, tekniikan, rakennusalan sekä kirjanpidon parista.






NOSTO URAN VARRELTA

Toimin vuosina 2012-2016 tamperelaisen perheyritys Kruunukalusteen markkinointipäällikkönä (liikevaihto tuolloin noin 12 milj.). Hyppäsin mukaan, kun yritys oli juuri täyttämässä 50 vuotta, ja pitkä brändihistoria kaipasi uudistamista ja digitalisoitumista. Vein läpi verkkosivu-uudistuksen, mikä sisälsi myös yrityksen ensimmäisen verkkokaupan perustamisen. Lisäksi vastasin modernimmasta ilmeestä niin valtakunnallisessa mainonnassa, messuilla, myymälöissä kuin verkkosivullakin. Lanseerasin lisäksi mm. IN-palvelukonseptin ja IN-asiakkuuden.
Menestyksekäs työni noteerattiin mm. Markkinointi-instituutin järjestämässä Vuoden tunnistettavin muutos -kilpailussa, jossa minut valittiin finalistiksi ja lopulta kilpailun voittajaksi vuonna 2012.

VALOKUVAUS
Tuotekuvaukset, tapahtumakuvaukset, mediakuvaukset. Viime vuodet olemme tehneet kuvauksia erityisesti koira-alan tarpeisiin ja hyödyntäneet vaellusmatkojamme kuvausten tekemiselle. Lisäksi olemme ottaneet kuvia mm. Koria-paketin tilanneiden asiakkaiden käyttöön esimerkiksi heidän verkkosivuilleen.








