Asiakkaita

Author: brandikorjaamo
Category:
Date: 13 tammikuun, 2023

Ensimmäiset asiakasprojektini markkinointiviestinnän ja digiviestinnän osalta olen tehnyt jo vuonna 1998.

Tuolloin olin 17-vuotias nuori yrittäjä. Sittemmin olen auttanut lukuisia yrittäjiä ja yrityksiä selkeyttämään heidän viestiään, uudistamaan heidän verkkopalveluitaan ja modernisoimaan brändiään ja markkinointiviestintäänsä. Asiakkaitani löytyy mm. it-alan, kauneudenhoidon, tekniikan, rakennusalan sekä kirjanpidon parista.

Viimeisen noin 10 vuoden ajan olen entistä enemmän keskittynyt yritysten brändinrakennukseen ja konsultointiin erityisesti mielikuvien, markkinoinnin tehokkuuden, kilpailuedun löytämisen ja asiakastyytyväisyyden saralla. 

Asiakkailta

  • Työskentely Heidin kanssa oli sujuvaa, tehokasta ja todella saimme aikaan sen, mitä lähdimme tavoittelemaan. Voin suositella lämpimästi! Olen saanut myös motivaatiota suunnitelmien toteuttamiseen ja jokainen sparrauskerta on tuonut uusia ajatuksia sekä virittänyt jo olemassa olevaa toimintaa eri suuntaan. On todella arvokasta, että ammattilainen sparraa ulkopuolisen silmin ja pystyy lainaamaan ikään kuin hänen näkökulmaa myös yrittäjälle. Heidi myös kuuntelee sparrattavaa ja osaa suhteuttaa tulevat toimenpiteet sen mukaan, mikä on realistisin tapa edetä ja tehokkainta siinä hetkessä. Olen todella kiitollinen sparrista ja konsultoinnista!
    Minna Anttila
    Individual Insight, Minna Anttila
  • Olemme tehneet markkinointiyhteistyötä Heidin kanssa jo usean vuoden ajan. Käytännössä Heidi on pienen yrityksemme ulkoistettu ’markkinointiosasto’, ja yhteistyömme on muovautunut vuosien varrella niin kiinteäksi, että Heidi on jo melkein osa meidän tiimiä. Kuten yrityksissä yleensäkin, näemme oman toimintamme sisältä päin emmekä osaa asettua palvelujamme tarvitsevan yrittäjän asemaan. Heidi on tuonut meille uutta näkemystä siitä, miten asiakkaat näkevät meidät ja minkälaiset seikat vaikuttavat heidän ostokäyttäytymiseensä. Heidin asiantuntemus korostuu erityisesti sähköisten kanavien valinnassa – miten valita oikeat kanavat halutulle kohderyhmälle. Suosittelemme lämpimästi ottamaan Heidi mukaan yrityksen markkinoinnin suunnitteluun ja toteutukseen.
    Eija Majuri
    Tilipalvelu Profitas, Eija Majuri
  • Milka Tauru
    Brändikonsultointi auttoi selkeyttämään omaa visiota tulevaisuudesta ja antoi konkreettisia käytännön keinoja, joilla tämän unelman saavuttaminen mahdollistuu. Aiemmin sekavalta tuntunut kokonaisuus on nyt hyvin jäsennelty paketti. Matka menestykseen voi alkaa! Lämmin kiitos!
    Milka Tauru
    Milka Tauru
  • Maria Matilainen
    Heidin sparraus oli raikas tuulahdus omaan työhöni yrittäjänä. Markkinoinnin ammattilaisena Heidi näki nopeasti, millä tavalla omaa osaamistani voisi kehittää ja miten muuttaa osaaminen myös asiakkaan näkökulmasta selkeiksi tuotteiksi. Heidi uskaltaa sanoa rohkeasti myös sen, mikä ei toimi. Heidin innostava olemus, vahva ammattitaito, nopea kyky suunnitella, laskea ja antaa vinkkejä olivat juuri sitä mitä tarvitsin. Puolen päivän mittaisessa sparrauksessa ehdimme paljon ja sain konsultoinnista paljon enemmän kuin osasin odottaa.
    Maria Matilainen
    Maria Matilainen
  • Suunniteltiin Heidin kanssa brändäystä ja markkinointimateriaaleja yritykselleni. Oli ilo sparrailla ihmisen kanssa, jolla on heti visuaalinen näkemys lopputuloksesta. Asiat hoitui sovitussa ajassa ja tekeminen oli tehokasta. Käytän Heidin palveluita varmasti myös jatkossa ja suosittelen muillekin!
    Elina Rantamäki, VILLAge Villapatjat