Nosto uran varrelta

Author: brandikorjaamo
Category:
Date: 13 tammikuun, 2023

2012-2016 huonekaluketjun markkinointipäällikkönä

Toimin vuosina 2012-2016 tamperelaisen perheyritys Kruunukalusteen markkinointipäällikkönä 

Ketjun liikevaihto oli tuolloin noin 12 milj. Hyppäsin mukaan, kun yritys oli juuri täyttämässä 50 vuotta, ja pitkä brändihistoria kaipasi uudistamista ja digitalisoitumista. Vein läpi verkkosivu-uudistuksen, mikä sisälsi myös yrityksen ensimmäisen verkkokaupan perustamisen. Lisäksi vastasin modernimmasta ilmeestä niin valtakunnallisessa mainonnassa, messuilla, myymälöissä kuin verkkosivullakin. Lanseerasin lisäksi mm. IN-palvelukonseptin ja IN-asiakkuuden.

Menestyksekäs työni noteerattiin mm. Markkinointi-instituutin järjestämässä Vuoden tunnistettavin muutos -kilpailussa, jossa minut valittiin finalistiksi ja lopulta kilpailun voittajaksi vuonna 2012.