Site icon Brändikorjaamo Välkky

”Enemmän kuin osasin odottaa”

Lemppariaiheitani markkinoinnissa ja brändiasioissa on ehdottomasti asiakastyytyväisyys. Koska myyntiä on helppo saada ainakin kertaalleen, mutta todellinen menestys riippuu asiakkaiden tyytyväisyydestä ja usein halusta pysyä asiakkaina sekä suositella eteenpäin.

Paras tapa asiakastyytyväisyyteen taas on ylittää asiakkaan odotukset positiivisesti, eli tuote tai palvelu on niin hyvässä kuosissa, että asiakas kokee saaneensa rahoillensa ja ajallensa vastinetta, ja vähän enemmänkin.

Yritän pitää tätä aina ohjenuorana, olin sitten itse tekemässä yritysteni nimissä kuluttajaverkkokauppaa tai sitten markkinointikonsultointia B2B-maailmassa.

Tämä tuore palaute konsultoinnista ja sparrailusta toisen yrittäjän kanssa sai hymyn itsellekin huulille, kiitos Maria!

”Heidin sparraus oli raikas tuulahdus omaan työhöni yrittäjänä. Markkinoinnin ammattilaisena Heidi näki nopeasti, millä tavalla omaa osaamistani voisi kehittää ja miten muuttaa osaaminen myös asiakkaan näkökulmasta selkeiksi tuotteiksi. Heidi uskaltaa sanoa rohkeasti myös sen, mikä ei toimi. Heidin innostava olemus, vahva ammattitaito, nopea kyky suunnitella, laskea ja antaa vinkkejä olivat juuri sitä mitä tarvitsin. Puolen päivän mittaisessa sparrauksessa ehdimme paljon ja sain konsultoinnista paljon enemmän kuin osasin odottaa.” – Maria Matilainen

#olevälkympi